جوانان امروز
جوان.ازدواج.خانواده

میل میلونه را شاید بتوان عجیب ترین بنای ساسانی لقب داد که در شهر نیمور در 5 کیلومتری شهرستان محلات در استان مرکزی قرار دارد. این میل، بنایی سنگی بسیار عظیم و باستانی است که از سنگ و ساروج ساخته شده و قدمت آن به دوره ساسانیان باز می‌گردد. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

نزدیكی روستای آخلمد (Akhlamad) و به فاصله 17 كیلومتری جنوب غربی شهر چناران، دره و آبشاری وجود دارد كه منظره‌ای بی‌نظیر از درختان و دیوارهای سنگی به همراه آبشاری بلند را پیش روی شما می‌آورد. آنقدر که شاید اگر وصف آن را بشنوید، همین امروز یک بلیط به مقصد خراسان رضوی و شهر چناران بگیرید و سری به این روستا بزنید.

 

 

 

تالاب‌ها محیط هایی هستند که مشخصاتشان چیزی میان خشکی و دریا است. تالاب‌ها ممکن است همواره دارای آب باشند یا اینکه گاه خشک و گاه آبدار باشند. برخی تالاب‌های نزدیک دریا با جزر و مد تغییر وضعیت می‌دهند. مشخصه اصلی تالاب‌ها ماندگاری نسبی آب در آنها است. آب تالاب‌ها ممکن است شور باشد یا شیرین. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

همان‌گونه که چاقی و اضافه‌وزن بیش از حد مشکلات عمده‌ای برای سلامتی افراد ایجاد می‌کند، لاغری بیش از حد نیز می‌تواند تهدیدکننده حیات فرد باشد. 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

امروزه بسیاری از ما به راحتی محصولات غیر خانگی ( غیربومی) را با هر محتوایی در اختیار آن ها می گذاریم ، محصولاتی که گاه در مراکزی غیر استاندارد توسط دست فروشان دوره گرد تهیه می شود و گاه در کمپانی های بزرگ و با نام های فریبنده اما با برنامه ای مدون و مخرب برای فرزند من و شما فرآوری می گردد و جالب اینجاست که ما هزینه می کنیم آن ها را خریداری کرده و به خانه می آوریم و روح نقش پذیر کودکمان را به آن می سپاریم.....

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

اطلاعات در دنیای امروزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از مشكلات كاربران نیز به حفاظت از همین اطلاعات مربوط می‌شود. با توجه به اهمیت زیاد اطلاعات، یكی از مهم‌ترین بخش‌های یك رایانه، هارد‌دیسك و ظرفیت آن است؛ چراكه هارد‌دیسك محل ذخیره‌سازی این اطلاعات ارزشمند بوده و تنها جایی است كه شما می‌توانید با ذخیره‌كردن نتیجه روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها تلاش خود در آن، هنگام نیاز از آنها استفاده كنید. با توجه به همین مساله، می‌توان این‌طور نتیجه گرفت كه مدیریت روی اطلاعات جدای از مدیریت روی هارد‌دیسك نیست و كسی كه بتواند هارد‌دیسك خود را بخوبی و آن‌طور كه تمایل دارد مدیریت كند، می‌تواند مدیریت خوبی را نیز روی اطلاعات ذخیره‌شده در آن داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم مدیر جدیدی را برای هارد‌دیسك رایانه به شما معرفی كنیم كه به كمك توانایی و مهارت‌های آن می‌توانید براحتی روی هارد‌دیسك و پارتیشن‌های آن مدیریت كنید.
 

 

 

 



ادامه مطلب ...

فعال کردن قابلیت نمایش فایل‌های حفاظت شده سیستم عامل، این اجازه را به آنتی ویروس‌ها می‌دهد که به فایل‌های سیستمی نیز دسترسی یابد و آنها را نیز اسکن کرده و ویروس‌های پنهان را کشف و پاک کند.
ویروس‌های جدید امروزه از هوش بالایی برخوردار هستند و مهمترین ویژگی آنها این است که به محض ورود به سیستم قربانی خود را به روشی جالب از دید او و آنتی ویروس او مخفی نگه می‌دارند به طوری که حتی با آنتی ویروس های قوی مانند Nod۳۲ و Kaspersky نیز قابل رویت و حذف نیستند.
 

 

 



ادامه مطلب ...

گاهی وقت‌ها بعضی از آدم‌ها را باید به شیوه‌ای خاص آگاه كرد. اگر صحبت ما را قبول ندارید، این داستانك را مطالعه كنید. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

آمارهاى نگران‏كننده‏اى كه از اختلافات و جدایى‏ها در میان زوج‏هاى جوان حكایت دارند نشان‏دهنده این نكته است كه بسیارى از دختران و پسران جوان راه و رسم همسردارى و همسرگزینى را نیافته و ندانسته‏اند. 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

به علت عدم وجود منابع آموزشی در زمینه هویت جنسی و مسایل پیرامون آن در ایران متاسفانه وظیفه این آموزش بر عهده جامعه قرار گرفته و با این جمله ( بزرگ می شی میفهمی ) عجین شده است...

 

 



ادامه مطلب ...


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 29569
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1