جوانان امروز
جوان.ازدواج.خانواده

مولای متقیان علی علیه السّلام الگوی تمام نمای سیره رفتاری پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه وآله است. امـام عـلى عـلیـه السـّلام تـلاش مـى كـرد تـا چـونـان رسـول خـدا صـلى الله عـلیـه و آله بـخـورد و بـیـاشـامـد و زنـدگـى كـنـد. 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

پادشاهی می خواست نخست وزیرش را انتخاب كند. چهار اندیشمند بزرگ كشور فراخوانده شدند.
آنان را در اتاقی قرار دادند و پادشاه به آنان گفت كه: «در اتاق به روی شما بسته خواهد شد و قفل اتاق، قفلی معمولی نیست و با یك جدول ریاضی باز خواهد شد، تا زمانی كه آن جدول را حل نكنید نخواهید توانست قفل را باز كنید. اگر بتوانید مسئله را حل كنید می توانید در را باز كنید و بیرون بیایید».

 

 


 



ادامه مطلب ...

یکی از کیک‌های معروف سوئدی‌ها «برونیز»، البته از نوع سوئدی است که با شیر یا قهوه در عصرانه یا صبحانه میل می‌شود. ما نیز این عصرانه را انتخاب کرده‌ایم و می‌خواهیم در ادامه به آن بپردازیم. 

 

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 13 مهر 1398برچسب:تست,طنز,سرگرمی,تست احساسات,, :: :: نويسنده : سیدجواد قاسمی

این تست از کتاب” کوکولوژی” اثر «تاداهیاکو ناگاوو» و « ایسامو سایتو» که بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی و روان‌شناسی را دربردارد، انتخاب شده این کتاب توسط چکاد سرامی و شاهین دهقان ترجمه شده است.

کوکولوژی (kokology) ترکیب دو واژه کوکورو (kokoro) به معنای ذهن، روح و احساسات در زبان ژاپنی و لوژی (logia) به معنای شناختن و مطالعه به زبان یونانی است.



مطالب و مباحث این کتاب برای هر فردی در سنین مختلف جذاب خواهد بود و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دو کشور آمریکا و ژاپن بوده است.

 

 


 



ادامه مطلب ...

بسیاری از مردم به دنبال هیجان و ترس هستند. بنابراین شاید معرفی و شناسایی برخی از عجیب‌ترین و ترسناك‌ترین مكان‌های دنیا بتواند راهنمای خوبی باشد برای ارضای حس کنجکاوی این گونه گردشگران. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

تعیین شخصیت با استفاده از تاریخ تولد 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

شخصی درون زندانی حبس شده است. اتاقی که این شخص در آن نگاهداری می شود دو در دارد که یکی به سمت چوبه دار راه دارد ولی دیگری به بیرون زندان راه دارد و منجر به آزادی زندانی می شود. هر یک از این درها یک نگهبان دارد که یکی ازآنها همیشه راست می گوید و دیگری همیشه دروغ و هر دو از اینکه کدام در به کجا راه دارد و نیز از راستگویی یا دروغگویی نگهبان دیگر آگاهند.

زندانی ما حق دارد تنها یک سوال از یکی از نگهبان ها بپرسد و سپس یکی از درها را انتخاب کند. در ضمن نگهبان ها فقط با “بلی” یا “خیر” پاسخ می دهند. او چطور می تواند با تنها یک سوال دری که به سوی آزادی باز می شود را پیدا کند؟!

قبل از اینکه پاسخ را درادامه مطلب ببینید کمی فکر کنید!
 

 

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 مهر 1398برچسب:شوخی,سرگرمی,طنز,خانواده,, :: :: نويسنده : سیدجواد قاسمی

آیا دوست دارید با ذهنتان شوخی كنید؟ اگر موافق هستید به سۆالات زیر پاسخ دهید. این كار نه تنها برای روحتان مناسب است، بلكه خستگی‌تان را نیز بر طرف می‌کند. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

آنچه مسلم است طول عمر و ریسک ابتلا به بیماری های قلبی وابسته به فاکتورهای مختلفی است که شاید هنوز خیلی از آنها بر ما پوشیده است اما در اینجا بر اساس آخرین دست آوردهای پزشکی و اصول اثبات شده موجود که در کتابهای مرجع نیز درج شده و در صحت آن هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد درصد احتمال ابتلا به بیماری‌های ایسکمیک قلب و طول عمر احتمالی شما محاسبه می‌گردد. به امید آنکه با تصحیح برخی از اشکلاتی که ممکن است در شما وجود داشته باشد و به کار بستن توصیه هایی که در پایان برایتان خواهیم داشت از عمر طولانی‌تری برخوردار شوید 

 

لطفا جهت انجام تست اینجا کلیک کنید. حتماً سوالات را به دقت پاسخ دهید.

صیفی‌جات، از آبدارترین خوراکی‌ها هستند و به همین دلیل هم طرفداران زیادی در روزهای گرم سال دارند. ترکیب حدود 90 درصد از انواع آن‌ها، از خربزه و طالبی گرفته تا هندوانه آب است... 

 

 

 



ادامه مطلب ...


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 1628
بازدید کل : 31190
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1