جوانان امروز
جوان.ازدواج.خانواده

براساس رشته مورد علاقه‌ات برای ورود به دانشگاه و فارغ‌التحصیلی از آن باید سدهای زیادی را بشکنی: کنکور دانشگاه سراسری، مخارج هنگفت دانشگاه‌های غیرانتفاعی و آزاد، مصاحبه و خلاصه، رقابت با دیگرانی که با هدف کسب گوی درخشان تحصیلات دانشگاهی شده‌اند در این سراب مدرک‌گرایی. 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

امروز ۱۸ مهر ۱۳۹۱ خورشیدی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۳۳ هجری و ۹ اكتبر ۲۰۱۲ میلادی است. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

امروز ۱۷ مهر ۱۳۹۱ خورشیدی برابر با ۲۱ ذی القعده ۱۴۳۳ هجری و ۸ اكتبر ۲۰۱۲ میلادی است. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

137پیش ازمیلاد:امروز هشتم اكتبر روز «مهر» از ماه مهر و «روز مهرگان» است كه ایرانیان از هزاره دوم پیش از میلاد آن را گرامی داشته اند و بعدها دومین روز مهم سال پس از «نوروز» به شمار آورده و مفصل ترین مراسم از جشن های شش روزه مهرگان را در این روز برگزار كرده اند. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

در این نوشتار به فهرستى از معتقدان و روایات اهل سنّت که «نخستین مسلمان بودن» على علیه‏السلام را نشان مى‏دهد، اشاره مى‏کنیم.
مُسلمِ اوّل، شه مردان على علیه‏السلام عشق را سرمایه ایمان على علیه‏السلام 1
«در آن روزگار، زمینیان، ملت‏هاى پراکنده‏اى بودند با گرایش‏هاى ناهمسو و روش‏هاى گوناگون در سویى، کسانى مى‏زیستند که براى شناخت خدا به قیاس آویخته بودند و در دیگر سو، قومى زندگى مى‏کردند که در نام خدا به دام الحاد فرو افتاده و گروهى نیز بت پرستى را پیشه خود ساخته بودند...».

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

سوالات

1 –چگونه می توان یک زرافه را داخل یک یخچال قرار داد؟

2- چگونه می توان یک فیل را داخل یک یخچال قرار داد؟

3- شیر، سلطان جنگل، تمام حیوانات را به یک گردهمایی فرا می خواند. تمام حیوانات به جز یکی از این حیوانات در این گردهمایی شرکت می کنند. حیوانی که غایب بوده کدام است؟

4- شما باید از یک رودخانه عبور کنید. این رودخانه محل زندگی تمساح ها است. چگونه از آن عبور می کنید؟
ابتدا جواب دهید و سپس پاسخ ها را بخوانید.

 


 



ادامه مطلب ...

شناخت شخصیت افراد‌ از روی رنگ چشم، گزینه جد‌ید‌ی است که د‌ر روابط انسانی بی‌تاثیر نبود‌ه و چنانچه د‌رست به کار رود‌، مشکلات زیاد‌ی را حل خواهد‌ کرد‌. مطلب زیر که توسط یکی از انجمن‌های اینترنتی عربی منتشر شد‌ه است، به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت د‌ارند‌گان آن می‌پرد‌ازد‌. 

 

 

برای دیدن شخصیت خود از روی گروه خونی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

گالیله در اوائل سال 1600 م . دستگاهی‌ به‌نام «دمایاب»اختراع می‌كند؛ که امروزه روی برخی از میزهای كار یا تزیینات می ‌توانید دستگاهی برهمان اساس به ‌نام گرماسنج ببینید. دقیق‌ترین گرماسنج‌ها در حال حاضر به عنوان دكور مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

 

 

 



ادامه مطلب ...

این روزها تب لاغری و کاهش وزن خیلی تند است و در این میان افرادی که لاغرند و می‌خواهند چند کیلویی چاق شوند فراموش می‌شوند. اگر در این بخش در ارائه‌ی مطلب به این عزیزان تأخیر یا کوتاهی شده است عذرخواهی ما را بپذیرید.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 395
بازدید دیروز : 185
بازدید هفته : 966
بازدید ماه : 938
بازدید کل : 32163
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1